Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"Co się nie rozprzestrzenia – umiera" – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
"Rozprzestrzenialne media" to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.
"Rozprzestrzenialne media" są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1201014711 |
Tytuł: | Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze |
Seria: | W poszukiwaniu idei XXI wieku |
Autor: | Jenkins Henry , Ford Sam , Green Joshua |
Tłumaczenie: | Wróblewski Michał |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 354 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-06-03 |
Rok wydania: | 2018 |
Data wydania: | 2018-06-03 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 26110646 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
"Co się nie rozprzestrzenia – umiera" – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam ...