Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1180419774 |
Tytuł: | Relacje jako kapitał organizacji |
Autor: | Moczydłowska Joanna M. , Korombel Anna , Bitkowska Agnieszka |
Wydawnictwo: | Difin |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 137 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2017-11-27 |
Data wydania: | 2017-11-27 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 162 x 6 x 230 |
Indeks: | 25124675 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Relacje jako kapitał organizacji
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i ...