Autor: |
Wydawnictwo: | Difin |
Data premiery: | 2006-01-01 |
Liczba stron: | 272 |
Autor: | Nowacki Robert |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1005878478 |
Tytuł: | Reklama. Podręcznik |
Autor: | Nowacki Robert |
Wydawnictwo: | Difin |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 272 |
Data premiery: | 2006-01-01 |
Rok wydania: | 2005 |
Data wydania: | 2006-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 229 x 15 x 160 |
Indeks: | 69281785 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Reklama. Podręcznik
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością ...