Public Relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku (okładka  miękka, wyd. 11.2008)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.
Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.
ID produktu: 1003849074
Tytuł: Public Relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Autor: Budzyński Wojciech
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 176
Data premiery: 2008-11-20
Rok wydania: 2008
Data wydania: 2008-11-20
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 61596191
średnia 4,2
5
2
4
1
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Angielski dla Leniwych. IDIOMY. Poziom A1-B1 Opracowanie zbiorowe
5/5
32,92 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Angielski dla leniwych. Phrasal Verbs. Poziom A1-B1 Opracowanie zbiorowe
4.6/5
34,19 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Opracowanie zbiorowe
5/5
71,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Bankowość w gospodarce cyfrowej Opracowanie zbiorowe
0/5
49,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego