Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1108266644 |
Tytuł: | Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się |
Autor: | Kaczmarek-Śliwińska Monika |
Wydawnictwo: | Difin |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 268 |
Data premiery: | 2015-01-01 |
Rok wydania: | 2015 |
Data wydania: | 2015-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 230 x 20 x 160 |
Indeks: | 17160537 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media ...