Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Whether it’s our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interpersonal communication.
In a field that has fascinated scholars since Plato, the book addresses the key questions across cognitive, social and emotional domains:
Covering topics from attraction, prejudice and discrimination to reward, punishment and unconscious bias, The Psychology of Influence will be invaluable reading for students and researchers across a range of areas within applied and social psychology, as well as those in political science, communications, marketing and business and management.
ID produktu: | 1172414871 |
Tytuł: | The Psychology of Influence. Theory, research and practice |
Autor: | Pligt Joop , Vliek Michael |
Wydawca: | Taylor & Francis Ltd. |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 250 |
Data premiery: | 2017-01-06 |
Rok wydania: | 2017 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 25 x 176 x 245 |
Indeks: | 29634958 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The Psychology of Influence. Theory, research and practice
Whether it’s our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how ...