Psychologia Konsumenta dla Menadżera Marketingu (okładka  miękka, wyd. 01.1998)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Większość ludzi codziennie zajmuje się konsumpcją. Nasza tożsamość wiąże się z naszymi rolami nabywców i użytkowników dóbr i usług. A jednak, ilu z nas rozumie siły kierujące wszystkimi wyborami dokonywanymi przez konsumentów? W swej znakomitej książce Gordon Foxall i Ronald Goldsmith pokazują, że psychologia może być ważnym instrumentem pozwalającym na zrozumienie zachowań konsumenta. Dowodzą oni, że tradycyjne kryteria segmentacji rynku nie zawsze są właściwe w świecie, który staje się coraz mniej stabilny i coraz bardziej złożony. Toteż należy ujawnić i zrozumieć siły motoryczne, leżące u podłoża procesu dokonywania wyborów przez konsumenta.
ID produktu: 1003808828
Tytuł: Psychologia Konsumenta dla Menadżera Marketingu
Autor: Foxall Gordon R.
Tłumaczenie: Zagrodzki Michał
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 284
Data premiery: 1998-01-01
Rok wydania: 1998
Data wydania: 1998-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 68038670
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Psychologia kliniczna Opracowanie zbiorowe
4.8/5
126,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Psychologia rozwoju człowieka Opracowanie zbiorowe
4.7/5
103,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Podstawy ekonomii Opracowanie zbiorowe
4.2/5
82,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Sapiens na zakupach
4.8/5
70,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego