Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie.
Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną.
Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i – co ważne – potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1080496624 |
Tytuł: | Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Autor: | Parys Katarzyna |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 336 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2013-08-16 |
Data wydania: | 2013-08-16 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 250 x 20 x 180 |
Indeks: | 13586539 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w ...