Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalna?
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1193258535 |
Tytuł: | Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa |
Autor: | Biskupski Łukasz |
Wydawnictwo: | Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 224 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-02-09 |
Data wydania: | 2018-02-09 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 203 x 11 x 147 |
Indeks: | 25804102 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w ...