Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska (okładka  miękka, wyd. 03.2008)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości.

W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania
i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia
geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
ID produktu: 1005945877
Tytuł: Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska
Autor: Pawlicz Adam
Wydawnictwo: Difin
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 156
Numer wydania: I
Data premiery: 2008-03-10
Rok wydania: 2008
Data wydania: 2008-03-10
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 61248588
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Cyberprzestępczość i nowe technologie Opracowanie zbiorowe
0/5
48,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa VAT w działalności gospodarczej w.3 Opracowanie zbiorowe
0/5
61,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego