Profiting From Services and Solutions (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Designed for executives of companies that manufacture or sell products and students in an MBA program, this book outlines the challenges of launching a service and solutions business within a product-oriented organization. You might view services and solutions as a means to financial growth, reduced revenue volatility, greater differentiation from the competition, increased share of customer budget, and improved customer satisfaction, loyalty, and lock-in; but the authors visualize the transition from products sold to services rendered and identify the challenges that leaders will face during the transformation. Inside, the authors provide a framework-the service infusion continuum-to describe the different types of services and solutions that a product-rich company can offer beyond warranties, call centers, and websites that support customers in their use of products.
ID produktu: 1114393453
Tytuł: Profiting From Services and Solutions
Tytuł oryginalny: What Product-Centric Firms Need to Know
Autor: Zeithaml Valarie A.
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 134
Data premiery: 2020-09-25
Rok wydania: 2014
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 10 x 211 x 149
Indeks: 50293810
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego