Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż (okładka  miękka, wyd. 11.2010)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Private banking – bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
istotę i cechy private banking i personal banking
genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce – z perspektywy klientów a także ich doradców
koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.

ID produktu: 1042541904
Tytuł: Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż
Autor: Bednarska-Olejniczak Dorota
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 258
Numer wydania: I
Data premiery: 2010-11-03
Rok wydania: 2010
Data wydania: 2010-11-03
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 232 x 15 x 161
Indeks: 65109953
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.7/5
76,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rachunkowość zarządcza od teorii do praktyki , ,
5/5
127,19 zł
Promocja
100,76 zł  najniższa cena

130,00 zł  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Transport, spedycja, logistyka Opracowanie zbiorowe
4.5/5
84,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Ekonomia po Polsku Opracowanie zbiorowe
4.6/5
14,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Transport kolejowy - wyzwania i innowacje Opracowanie zbiorowe
0/5
51,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Rachunkowość finansowa od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
0/5
82,99 zł

Podobne do ostatnio oglądanego