Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Private banking – bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
W książce szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:
istotę i cechy private banking i personal banking
genezę i obecną sytuację private banking w Polsce i na świecie
segmentację zamożnych klientów indywidualnych i wynikające z niej implikacje marketingowe
źródła i sposoby pozyskiwania klientów private banking
kwestie komunikacji marketingowej w obszarze private banking
istotę i znaczenie jakości w usługach private banking, w tym jej rolę w kształtowaniu lojalności klientów
koncepcje zarządzania jakością w usługach bankowych
metody i techniki przydatne w badaniu jakości usług bankowych
ocenę jakości usług private banking świadczonych obecnie przez banki w Polsce – z perspektywy klientów a także ich doradców
koncepcję doskonalenia jakości usług private banking świadczonych przez banki zamożnym klientom w Polsce.
ID produktu: | 1042541904 |
Tytuł: | Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż |
Autor: | Bednarska-Olejniczak Dorota |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 258 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-11-03 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-11-03 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 232 x 15 x 161 |
Indeks: | 65109953 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Private Banking - Marketing, Jakość, Sprzedaż
Private banking – bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w ...