Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń. Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego.
Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
ID produktu: | 1106550804 |
Tytuł: | Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania |
Autor: | Kapusta Piotr |
Wydawnictwo: | Dr Lex |
Język wydania: | angielski, niemiecki, polski |
Język oryginału: | wielojęzyczny |
Liczba stron: | 750 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-10-04 |
Rok wydania: | 2015 |
Data wydania: | 2015-10-04 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 16816060 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania
Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania ...