Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania (okładka  miękka, wyd. 10.2015)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu reklamy zarządzanie zawiera 30 000 polskich haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń. Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do języka biznesowego.

Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.

ID produktu: 1106550804
Tytuł: Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania
Autor: Kapusta Piotr
Wydawnictwo: Dr Lex
Język wydania: angielski, niemiecki, polski
Język oryginału: wielojęzyczny
Liczba stron: 750
Numer wydania: I
Data premiery: 2015-10-04
Rok wydania: 2015
Data wydania: 2015-10-04
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 16816060
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

O autorze: Kapusta Piotr

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Poza grą. Mit rewolucji. Wiersze
0/5
11,99 zł
Promocja
15,99 zł (-25%)  najniższa cena

26,18 zł (-54%)  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego