Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (okładka  miękka, wyd. 02.2012)

Wszystkie formaty i wydania (5): Cena:

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"

Rezultaty, które odmienią twoje życie

  • odkryj swoją markę
  • wykreuj swoją markę
  • zaprezentuj swoją markę
  • utrzymaj swoją markę

Moc twojej marki!

Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od ciebie wypromować twoją osobistą markę?

Przemyślane działanie pozwoli ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!

Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.

ID produktu: 1046001802
Tytuł: Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Autor: Schawbel Dan
Tłumaczenie: Gutowski Maksymilian
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 264
Numer wydania: I
Data premiery: 2012-02-27
Rok wydania: 2012
Data wydania: 2012-02-27
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 244 x 19 x 157
Indeks: 11079750
średnia 4,5
5
11
4
2
3
3
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
6 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
29-03-2015 o godz 20:14 przez: Marta | Zweryfikowany zakup
Pozytywne zaskoczenie – tak dwoma słowami mogę określić książkę Personal branding 2.0. Kiedy zastanawiałam się nad jej zakupem miałam mieszane uczucia… m.in. dlatego, że obawiałam się dezaktualizacji treści (wydanie w oryginalnej wersji językowej datowane jest na 2010 r.). Teraz już wiem, że obawy były niepotrzebne, a zakup okazał się przysłowiowym strzałem w 10-tkę! Mimo, że do tej pory nie stosowałam „zakreślacza” przy czytaniu książek tym razem musiałam się z nim „przeprosić”. Dlaczego? Bo w tej książce znalazłam zbyt dużo wiedzy o której nie miałam wcześniej pojęcia. Gdybym nie potraktowała jej kolorowym flamastrem byłabym zmuszona czytać całość ponownie w celu odnalezienia interesujących mnie treści. Nawet tzw. „Słowniczek brandingu osobistego” zamieszczony na końcu książki dzięki któremu łatwiej powrócić m.in. do narzędzi pomocnych w zarządzaniu mediami społecznościowymi w pełni nie wyczerpał tematu nowo poznanych przeze mnie treści. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek pomocnych w zbudowaniu osobistej marki, które świetnie sprawdzą się również przy tworzeniu bloga/strony internetowej etc., jak również społeczności wokół niego/niej.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
16-11-2021 o godz 08:35 przez: kachalew | Zweryfikowany zakup
super ! polecam ! :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
16-07-2014 o godz 11:44 przez: Piotr Kapusta
w tej książce znajdziesz wszystko, co potrzeba do zbudowania własnej osobistej marki, by twoje nazwisko naprawdę coś znaczyło w świecie
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
25-06-2013 o godz 00:00 przez: gornarin | Empik recenzuje
Doskonałe narzędzie pozwalające w prosty i profesjonalny sposób zbudować własną markę, która przyniesie satysfakcję i zyski. Jesteśmy produktem na rynku, a przez to powinniśmy dbać o to abyśmy znajdowali się na najwyższej półce. Ten poradnik w jasny i rzeczowy sposób opisuje jak doskonalić siebie, aby osiągane przez nas wyniki były najlepsze. Zasady marketingu personalnego przedstawione w tej książce pomogą w dążeniu do osobistego sukcesu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
05-02-2013 o godz 00:00 przez: Barucia
"Personal branding" to książka, która na początku zszokuje czytelnika. Uświadomi, że każdy człowiek nie jest niczym innym jak osobistą marką - bez względu czy patrzymy na rynek pracy, grono znajomych czy rodzinę. To książka, która pokaże, w jaki sposób możemy wypromować sami siebie, jak wyróżnić się na tle innych "marek". Bardzo ciekawa pozycja!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
28-10-2013 o godz 00:00 przez: Adrian
Książka udawadnia że jesteśmy produktem na rynku pracy... że jeśli chcemy być pożądani musimy być coca-colą lub macdonald''em, mieć markę i umieć się sprzedać... to w 100% prawda, w 1000% ale takie myślenie czasem mnie przeraża... Cóż prawa rynku. Ksiażka zdecydowanie warta przeczytania! Każdy kto poszukuje pracy musi ją przeczytać obowiązkowo!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego