Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"
Rezultaty, które odmienią twoje życie
Moc twojej marki!
Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od ciebie wypromować twoją osobistą markę?
Przemyślane działanie pozwoli ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
ID produktu: | 1046001802 |
Tytuł: | Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki |
Autor: | Schawbel Dan |
Tłumaczenie: | Gutowski Maksymilian |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 264 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2012-02-27 |
Rok wydania: | 2012 |
Data wydania: | 2012-02-27 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 244 x 19 x 157 |
Indeks: | 11079750 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"Rezultaty, które odmienią twoje życie odkryj swoją markę wykreuj swoją markę zaprezentuj swoją markę utrzymaj swoją markę Moc ...