Pedagogie de la lecture en langue etrangere Defis reeducatifs (okładka  miękka, wyd. 12.2012)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Praca poświęcona dydaktyce czytania w języku obcym - zawiera kompleksowe opracowanie tematu, umiejętnie łączące teorię z praktyką. Celem głównym jest wypracowanie teoretycznego modelu dydaktyki czytania w języku obcym i jego aplikacji w praktyce. Należy podkreślić wysoki poziom merytoryczny, metodologiczny i językowy opracowania. In foreign language pedagogy, the skill of reading is perceived as one of the four language skills, namely that of the comprehension of the written text. In currently proposed pedagogical approaches, the functions of reading which rely on strengthening as well as compensating some language weaknesses (observed also in first language acquisition) remain unrecognized. The goal of this monograph is to propose the didactic approach that would take into account the possibility of using the skill of reading for the development of a general language learning competence. Recognizing the learning functions of reading implemented within the framework of the reeducation process is embedded in the perspective of a learner's cognitive development. The suggested pedagogy of reading is geared towards perfecting the ability to understand written language, with the simultaneous use of texts in developing the communicative competence of a learner. The work analyzes problems connected with the organization of the ways of reading (the strategy of understanding), as well as with the specificity of the written language (features of the text). The work also discusses the specificity of the difficulties in acquiring language which can be dealt with by work with the written text. The proposed pedagogical solutions are oriented towards compensating particular language deficits; however, their application can be wider, that is, they can also be used by different types of learners (for example eye-oriented learners).


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1065715809
Tytuł: Pedagogie de la lecture en langue etrangere Defis reeducatifs
Autor: Karpińska-Szaj Katarzyna
Wydawnictwo: UAM Wydawnictwo Naukowe
Język wydania: rumuński
Język oryginału: rumuński
Liczba stron: 296
Numer wydania: I
Data premiery: 2012-12-05
Data wydania: 2012-12-05
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 208 x 17 x 150
Indeks: 12711307
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Poznaj Tolkiena w Poznaniu. Tolkien Reading Day... Opracowanie zbiorowe
0/5
21,43 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zatrzymane w obrazie Opracowanie zbiorowe
0/5
57,00 zł
Inne z tego wydawnictwa Ocenianie zachowania Jak robić to lepiej? Opracowanie zbiorowe
0/5
29,06 zł
Inne z tego wydawnictwa Meandry Koreanistyki. Tom 1 Opracowanie zbiorowe
5/5
33,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Political and economic activity of women Opracowanie zbiorowe
0/5
49,42 zł
Inne z tego wydawnictwa Na obrzeżach polityki. Część dwunasta Opracowanie zbiorowe
0/5
62,50 zł
Inne z tego wydawnictwa Człowiek, gospodarka, społeczeństwo Opracowanie zbiorowe
0/5
31,50 zł

Podobne do ostatnio oglądanego