Open Strategy: Mastering Disruption from Outside the C-Suite (okładka  twarda, wyd. 10.2021)

Sprzedaje empik.com : 126,99 zł

126,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 141,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 196,26 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

How smart companies are opening up strategic initiatives to involve front-line employees, experts, suppliers, customers, entrepreneurs, and even competitors. Why are some of the world`s most successful companies able to stay ahead of disruption, adopting and implementing innovative strategies, while others struggle? It`s not because they hire a new CEO or expensive consultants but rather because these pioneering companies have adopted a new way of strategizing. Instead of keeping strategic deliberations within the C-Suite, they open up strategic initiatives to a diverse group of stakeholders--front-line employees, experts, suppliers, customers, entrepreneurs, and even competitors. Open Strategy presents a new philosophy, key tools, step-by-step advice, and fascinating case studies--from companies that range from Barclays to Adidas--to guide business leaders in this groundbreaking approach to strategy. The authors--business-strategy experts from both academia and management consulting--introduce tools for each of the three stages of strategy-making: idea generation, plan formulation, and implementation. These are digital tools (including strategy contests), which allow the widest participation; hybrid digital/in-person tools (including a `nightmare competitor challenge`); a workshop tool that gamifies the business model development process; and tools that help companies implement and sustain open strategy efforts. Open strategy has an astonishing track record: a survey of 200 business leaders shows that although open-strategy techniques were deployed for only 30 percent of their initiatives, those same initiatives generated 50 percent of their revenues and profits. This book offers a roadmap for this kind of success.
ID produktu: 1343105171
Tytuł: Open Strategy: Mastering Disruption from Outside the C-Suite
Autor: Stadler Christian , Julia Hautz
Wydawca: MIT Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 232
Numer wydania: I
Rok wydania: 2021
2021-10-12
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 344 x 29 x 176
Indeks: 54042551
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
53,79 zł
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
43,39 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
16,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
34,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego