Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Podręcznik ma klarowną i uporządkowaną budowę. Materiał został ułożony chronologicznie w taki sposób, aby każdy główny utwór w danym rozdziale porządkował wiedzę o znanej już epoce, a jednocześnie ją utrwalał i poszerzał. Dobór tekstów oparto o podstawę programową. Podręcznik został tak skomponowany, aby uczeń mający w planach po ukończeniu szkoły zawodowej dalszą edukację i egzamin maturalny został do niego już w pewnej mierze przygotowany, a uczeń niemający takich planów uzyskał na jego podstawie ogólną wiedzę z historii literatury i gramatyki języka polskiego.
W rozkładzie materiału istotne miejsce zajęły także zagadnienia z kultury języka polskiego, ułożone tak, aby w każdym rozdziale znalazło się jedno z poruszanych w podręczniku. Po skończeniu edukacji może on spełniać funkcję podręcznego domowego przewodnika po literaturze i kulturze polskiej i służyć jako źródło poprawnej polszczyzny.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1116148006 |
Tytuł: | Odkrywamy na nowo. Język polski. Podręcznik. Klasa 1. Część 1. Zasadnicza szkoła zawodowa |
Seria: | Odkrywamy na nowo |
Autor: | Kusiak Jolanta |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Pedagogiczne Operon |
Nr dopuszczenia: | 526/1/2012/2015 |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 256 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-09-10 |
Data wydania: | 2015-09-10 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 17 x 238 x 167 |
Indeks: | 18254839 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Odkrywamy na nowo. Język polski. Podręcznik. Klasa 1. Część 1. Zasadnicza szkoła zawodowa
Podręcznik ma klarowną i uporządkowaną budowę. Materiał został ułożony chronologicznie w taki sposób, aby każdy główny utwór w danym rozdziale porządkował wiedzę o znanej już epoce, a jednocześnie ją