(Nie) oceniaj książki po okładce. Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych (okładka  miękka, wyd. 07.2020)

Sprzedaje Matfel : 41,68 zł

41,68 zł
Poczta 15,99 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Sprzedaje Morele : 60,83 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Funkcje, jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i wielowymiarowe. To samo można powiedzieć o formie i treści okładki. Ten składnik książki, całkowicie z nią zintegrowany, w sposób zasadny jest obiektem wielodyscyplinowego oglądu naukowego: bibliologii, edytorstwa, projektowania graficznego, estetyki, semiologii, teorii komunikacji, wiedzy o reklamie, psychologii społecznej (teoria wywierania wpływu, manipulacji). Na koniec zostawiam, pamiętając jednak o zasadzie last but not least, językoznawstwo. […]. W tym kontekście monograficzne ujęcie problematyki tekstowości okładki Doroty Piekarczyk staje się bardzo ważne: bo przynosi pierwszy kompleksowy ogląd okładki z perspektywy językowej i tekstowej, bardzo dobrze zrealizowany i inspirujący do dalszych badań; bo do wielogłosu badaczy okładki włącza głos lingwisty, który wnosi wiele novum w przestrzeń interdyscyplinarnej wiedzy o okładce (chyba można tu mówić o dotychczasowej dominacji i nobilitacji zwłaszcza książki artystycznej i grafiki książkowej); bo wreszcie obiektem badań czyni Autorka okładkę i teksty na niej w swoistym segmencie piśmiennictwa – to publikacje popularnonaukowe – tworzącym pomost między wiedzą naukową a społeczeństwem […]. Książka jest napisana językiem naukowym ze świadomością, że może zainteresować nie tylko lingwistów, dzięki temu dotrzeć może także do specjalistów, adeptów i studentów z innych dyscyplin, zwłaszcza bibliologii. Pomocna może być specjalistom od promocji i marketingu książki. Co ważne, to książka interesująca dla czytelnika (nie tylko literatury popularnonaukowej), który odkryje i uświadomi sobie, jak wiele treści ważnych dla niego, decydujących dla jego wyborów lekturowych zmieści się na czterech stronach okładki. Ta monografia to dobry przewodnik po nieskończonym uniwersum książek.

Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Kity


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1247235066
Tytuł: (Nie) oceniaj książki po okładce. Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych
Autor: Piekarczyk Dorota
Wydawnictwo: Wydawnictwo UMCS
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 272
Numer wydania: I
Data premiery: 2020-07-24
Rok wydania: 2020
Data wydania: 2020-07-24
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 230 x 20 x 170
Indeks: 35887027
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Teksty schizofatyczne. Zagadnienia diagnozy.. Opracowanie zbiorowe
0/5
30,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Między Historią a Teraźniejszością Opracowanie zbiorowe
0/5
40,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Miejsce samorządu terytorialnego w ramach ładu prawnego w Polsce
0/5
13,99 zł
Promocja
17,99 zł (-22%)  najniższa cena

32,28 zł (-56%)  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa W służbie Klio... Opracowanie zbiorowe
0/5
51,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach Opracowanie zbiorowe
0/5
42,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Technologia informacyjna. Materiały do ćwiczeń Opracowanie zbiorowe
0/5
67,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Wielowymiarowość funkcji wykonawczych Opracowanie zbiorowe
0/5
28,35 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego