Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
The book explores the promotion of Europeanness, which aims to arouse feelings of belonging to the European Union. It demonstrates that the promotion of Europeanness at the EU level does not constitute an overarching identity policy that imposes a homogenous interpretation of European identity. Rather, it is a process of negotiation in which various entrepreneurs of Europeanness within and outside the EU institutions invent and communicate representations of Europe. Both the negotiation and the multilayered representations of Europe that it produces are investigated through three case studies: the academia and the historians, European heritage, and the iconography of the euro.
ID produktu: | 1084447228 |
Tytuł: | Negotiating Europe: EU Promotion of Europeanness Since the 1950s |
Autor: | Calligaro Oriane |
Wydawca: | Palgrave Macmillan Us , Springer Verlag Gmbh , Palgrave |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 252 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 18 x 218 x 142 |
Indeks: | 47066403 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Negotiating Europe: EU Promotion of Europeanness Since the 1950s
The book explores the promotion of Europeanness, which aims to arouse feelings of belonging to the European Union. It demonstrates that the promotion of Europeanness at the EU level does not ...