Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (okładka  twarda, wyd. 09.2011)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 65,04 zł

65,04 zł
Poczta 9,99 zł
Przewidywana wysyłka w 3 dni rob.

Sprzedaje dvdmax : 62,79 zł

Sprzedaje Goldenbook : 81,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?

    To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
    David Poltrack,
    dyrektor ds. badań, CBS Corporation

    Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
    Rajiv Lal,
    profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego

    Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
    David Meerman Scott,
    specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

    Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
    Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
    Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
    Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
    Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
    Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
    Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
    Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1044862236
Tytuł: Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor: Pradeep A.K.
Tłumaczenie: Witkowska Magda
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 262
Numer wydania: I
Data premiery: 2011-09-08
Rok wydania: 2011
Data wydania: 2011-09-08
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 180 x 22 x 246
Indeks: 60650085
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
22-02-2012 o godz 23:45 przez: Aneta Młodzik
Świetna książka z pogranicza naukowo-praktycznego zarówno dla sprzedawcy jak i konsumenta. Dużo praktycznych przykładów, które zostają w pamięci. Bardzo ciekawe odniesienie fizjologii do codziennych zachowań i strategii zakupowych. Czyta się szybko i przyjemnie
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Pradeep A.K.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego