Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Model biznesu, to opis wyjaśniający, w jaki sposób działa przedsiębiorstwo. Jego istotą jest zobrazowanie logiki funkcjonowania organizacji lub przedsięwzięć, w postaci odpowiednio nazwanych i powiązanych elementów szablonu, umożliwiając logiczne zrozumienie procesu działania, przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa. 
Przedsiębiorstwa uzdrowiskowe zlokalizowane w 45 polskich uzdrowiskach, prowadzą zróżnicowaną działalność turystyczno-leczniczą, której wymiarem praktycznym jest świadczenie usług w zakresie turystyki zdrowotnej oraz udzielanie świadczeń zdrowotnych poprzez lecznictwo uzdrowiskowe. Zmiany w systemie zdrowotnym państwa oraz w strukturze własnościowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, a także transformacja produktu uzdrowiskowego ukierunkowanego na działalność turystyczną, narzucają konieczność zmiany sposobu postrzegania i prowadzenia działalności turystyczno-leczniczej w uzdrowiskach. Odpowiedzią na tę potrzebę jest modelowe ujęcie działalności uzdrowiskowej. 
Monografia prezentuje postać modelu biznesu dedykowanego współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym, a zarazem ukazuje modelowe ujęcie zmian, jakie zaszły w działalności uzdrowiskowej w ostatnich trzech dekadach. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego ujęty w trójwymiarowej perspektywie przedsiębiorstwa uzdrowiskowego umożliwia wybór jednego z ośmiu proponowanych wariantów modeli biznesu dedykowanych współczesnym przedsiębiorstwom uzdrowiskowym.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1221904856
Tytuł: Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
Autor: Szromek Adam
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 266
Numer wydania: I
Data premiery: 2019-03-22
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 20 x 170 x 239
Indeks: 31367455
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.7/5
76,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Badania kliniczne Opracowanie zbiorowe
4.4/5
107,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Metodologia w studiach europejskich Opracowanie zbiorowe
0/5
45,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
0/5
58,42 zł
Promocja
57,71 zł  najniższa cena

 cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Przewodnik po zadaniach z makroekonomii Opracowanie zbiorowe
0/5
39,91 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością Opracowanie zbiorowe
0/5
41,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym Opracowanie zbiorowe
0/5
30,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego