Wydawnictwo: | Difin |
Data premiery: | 2018-09-04 |
Liczba stron: | 142 |
Autor: | Spychalska-Wojtkiewicz Monika, Tomczyk Monika |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Otoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach gospodarczych. Tym samym istotnym staje się, by identyfikować zachodzące zmiany, badać ich naturę oraz przewidywać ich kierunek. Pomocna w tym zakresie staje się umiejętna analiza otoczenia bliższego oraz dalszego, badanie rynku, a następnie modelowanie biznesowe. Aspekty te są szczególnie istotne w kontekście złożonego i ryzykownego procesu wdrażania w przedsiębiorstwach innowacji, jak i w zastosowaniu koncepcji zarządzania designem.
Książka prezentuje podejście do modelowania biznesowego poprzez zagadnienia związane z modą, trendami, które mogą stanowić istotne wyzwania dla przedsiębiorstw, a w konsekwencji decydować o sukcesie lub porażce rynkowej.
Modzie i trendom nie należy się poddawać. W celu skutecznego zarządzania nimi pomocne mogą być modele biznesowe, które pozwalają na tworzenie rzeczywistości gospodarczej, a nie jedynie bycie jej biernym odbiorcą. Co więcej, czynna analiza trendów, prowadzenie badań dotyczących otoczenia przedsiębiorstwa oraz zastosowanie designu jako elementu strategicznego w przedsiębiorstwie istotnie wspomóc może podmioty w walce o silną pozycję konkurencyjną na rynku.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1213613524 |
Tytuł: | Moda i modele. Analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie |
Autor: | Spychalska-Wojtkiewicz Monika , Tomczyk Monika |
Wydawnictwo: | Difin |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 142 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-09-04 |
Rok wydania: | 2018 |
Data wydania: | 2018-09-04 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 181 x 46 x 204 |
Indeks: | 27003114 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Moda i modele. Analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie
Otoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach ...