Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Data premiery: | 2012-12-13 |
Liczba stron: | 24 |
Autor: | Bogdanowicz Marta |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka jest częścią serii bazującej na Metodzie Dobrego Startu, opracowanej z myślą o dzieciach rozpoczynających naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których występują różnego rodzaju niepełnosprawności. Skala to wartościowe narzędzie diagnostyczne: umożliwia obiektywną ocenę postępów w rozwoju dziecka i porównanie ich z wynikami innych uczestników zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu. Ponadto pozwala ukierunkować dalsze oddziaływania terapeutyczne. Ma także wartość dla nauczycieli i terapeutów – uzyskane wyniki są dla nich kryterium skuteczności podjętych działań, źródłem wzmocnienia w roli zawodowej. Z myślą o nauczycielach, którzy będą w pracy wykorzystywać Skalę MDS, w książce zamieszczono Arkusz oceny – zarówno w wersji nieuzupełnionej, jak i dla przykładu – uzupełnionej. Ułatwia on uporządkowanie danych uzyskanych w badaniu i obliczenie wyników, na podstawie których dokonuje się interpretacji.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1065635567 |
Tytuł: | Metoda Dobrego Startu |
Autor: | Bogdanowicz Marta |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 24 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2012-12-13 |
Data wydania: | 2012-12-13 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 293 x 15 x 206 |
Indeks: | 12702497 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Metoda Dobrego Startu
Książka jest częścią serii bazującej na Metodzie Dobrego Startu, opracowanej z myślą o dzieciach rozpoczynających naukę czytania i pisania, zarówno rozwijających się prawidłowo, jak i tych, u których