Mein Sommer mit Mucks. In Einfacher Sprache (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 36,01 zł

36,01 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier od 40 zł
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS auf Deutsch : 44,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Zonja liebt es, im Schwimmbad Leute zu beobachten. Doch an diesem Tag rettet sie Mucks aus dem Wasser: Mit seinen abstehenden Ohren sieht er wie ein Außerirdischer aus. Mucks ist der erste Mensch seit Jahren, der ihr Freund werden könnte. Aber irgendetwas stimmt nicht mit ihm. Und es dauert diesen ganzen verrückten Sommer, bis Zonja herausfindet, welches Geheimnis Mucks hat. Für Literaturunterricht in inklusiven Klassen.

ID produktu: 1176485512
Tytuł: Mein Sommer mit Mucks. In Einfacher Sprache
Autor: Hofler Stefanie
Wydawca: Beltz Gmbh Julius , Beltz Gmbh Julius , Beltz Julius Gmbh&Co. Kg
Język wydania: german
Ilość stron: 85
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 13 x 188 x 128
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego