Media początku XXI wieku. Pluralizm mediów, pluralizm w mediach (okładka  miękka, wyd. 02.2018)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Sprzedaje Matfel : 46,87 zł

46,87 zł
Poczta 15,99 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Sprzedaje Goldenbook : 60,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 55,23 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego.

Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1187210093
Tytuł: Media początku XXI wieku. Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Seria: Media początku XXI wieku
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 228
Numer wydania: I
Data premiery: 2018-02-01
Data wydania: 2018-02-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 233 x 13 x 158
Indeks: 25553710
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tej serii Gry w komunikacji Opracowanie zbiorowe
0/5
60,00 zł
Inne z tej serii Mediamorfozy Opracowanie zbiorowe
0/5
46,04 zł

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego