Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto (okładka  miękka, wyd. 01.2016)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst".
Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1119984719
Tytuł: Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor: Trybulec Marcin
Wydawnictwo: TAiWPN Universitas Kraków
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 212
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-01-25
Data wydania: 2016-01-25
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 205 x 20 x 140
Indeks: 18896671
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kino końca wieku. Historia kina. Tom 4 Opracowanie zbiorowe
4.8/5
29,78 zł
Inne z tego wydawnictwa Sąd
5/5
118,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego