Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1119984719 |
Tytuł: | Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto |
Autor: | Trybulec Marcin |
Wydawnictwo: | TAiWPN Universitas Kraków |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 212 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2016-01-25 |
Data wydania: | 2016-01-25 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 205 x 20 x 140 |
Indeks: | 18896671 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
"Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie ...