Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Popular media present a vast array of stories about women and men. What impact do these images and ideas have on people 's identities? The new edition of Media, Gender and Identity is a highly readable introduction to the relationship between media and gender identities today. Fully revised and updated, including new case studies and a new chapter, it considers a wide range of research and provides new ways for thinking about the media 's influence on gender and sexuality. David Gauntlett discusses movies such as Knocked Up and Spiderman 3, men 's and women 's magazines, TV shows, self-help books, YouTube videos, and more, to show how the media play a role in the shaping of individual self-identities. The book includes:
ID produktu: | 1011793345 |
Tytuł: | Media, Gender and Identity |
Autor: | Gauntlett David |
Wydawca: | Taylor&Francis Ltd. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 324 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2008-03-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 20 x 233 x 154 |
Indeks: | 65489383 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Media, Gender and Identity
Popular media present a vast array of stories about women and men. What impact do these images and ideas have on people 's identities? The new edition of Media, Gender and Identity is a highly ...