Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
2nd edition. Now includes new material on how recent technologies have made it easier and more effective to collect a broader range of data about the user experience.
ID produktu: | 1106408583 |
Tytuł: | Measuring the User Experience |
Autor: | Albert William , Tullis Tom |
Wydawca: | Elsevier Books |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 320 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2013-07-03 |
Rok wydania: | 2013 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 17 x 233 x 189 |
Indeks: | 17194631 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Measuring the User Experience
2nd edition. Now includes new material on how recent technologies have made it easier and more effective to collect a broader range of data about the user experience.