Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and guides readers through a metrics model that shows not only how marketing systematically contributes to shareholder value but also provides a metrics-based framework for developing and implementing marketing strategies that are measurable and accountable. The key steps in the modelling process are described in detail, as are the procedures for applying it in practice. Updated throughout, this new edition also includes the latest digital and social media metrics and advice on measuring the effectiveness of multichannel strategies. Marketing Value Metrics will enable marketing executives to measure more effectively the impact of marketing activity against organizational goals, and will empower marketing teams and their managers to justify and defend their plans and strategies to their CEOs and CFOs.
ID produktu: | 1075972306 |
Tytuł: | Marketing Value Metrics |
Autor: | Mouncey Peter , Macdonald Malcolm , Maklan Stan , Mcdonald Malcolm |
Wydawca: | Kogan Page |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 328 |
Numer wydania: | II |
Rok wydania: | 2014 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 22 x 238 x 169 |
Indeks: | 27520178 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Value Metrics
The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and guides readers through a metrics model that shows not only how marketing systematically contributes to