Marketing und Strategie im Sport (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 121,22 zł

121,22 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 7-8 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Sport und Marketing - das sind im Spitzensport zwei Seiten einer Medaille. Mehr noch, das Marketing ist dort sogar elementarer Teil des strategischen Managements. Das Buch geht deswegen auf die strategische Marketinganalyse, -planung und -implementierung im Sport im Detail ein. Jedes Kapitel wird durch Lernziele eingeleitet und durch ein Repetitorium abgeschlossen, bestehend aus Literaturtipps, einer Zusammenfassung und Fragen.

Dieser Titel ist nicht als Dozenten-Freiexemplar erhältlich.

ID produktu: 1104978671
Tytuł: Marketing und Strategie im Sport
Autor: Daumann Frank , Rommelt Benedikt
Wydawca: Utb Gmbh , Utb Gmbh , Utb Gmbh
Język wydania: german
Język oryginału: german
Ilość stron: 206
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 213 x 151
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Podobne do ostatnio oglądanego