Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
ID produktu: | 1049605423 |
Tytuł: | Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku |
Autor: | Szromnik Andrzej |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 452 |
Numer wydania: | IV |
Data premiery: | 2012-05-09 |
Rok wydania: | 2012 |
Data wydania: | 2012-05-09 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 246 x 27 x 170 |
Indeks: | 11379577 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii