Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku (okładka  miękka, wyd. 05.2012)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:

  • marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
  • strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
  • koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
  • marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
  • warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
  • wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.

 

ID produktu: 1049605423
Tytuł: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 452
Numer wydania: IV
Data premiery: 2012-05-09
Rok wydania: 2012
Data wydania: 2012-05-09
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 246 x 27 x 170
Indeks: 11379577
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
24-01-2018 o godz 16:09 przez: Iwona Świętojańska | Zweryfikowany zakup
książka będąca bardzo pomocna nie tylko na logistyce ale również na zarządzaniu
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kodeks pracy. Wydanie 49 Opracowanie zbiorowe
4.7/5
12,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kodeks spółek handlowych. Przepisy Opracowanie zbiorowe
4.8/5
14,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rachunkowość zarządcza. Analiza i interpretacja Opracowanie zbiorowe
0/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej. Przepisy Opracowanie zbiorowe
4.9/5
10,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Prawo karne. Zbiór przepisów Opracowanie zbiorowe
4.9/5
89,00 zł
Inne z tego wydawnictwa Dobry nauczyciel - dobry uczeń - dobra szkoła Opracowanie zbiorowe
0/5
55,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Budowa systemu wynagrodzeń. Teoria i praktyka Opracowanie zbiorowe
0/5
82,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Prawo administracyjne Opracowanie zbiorowe
4.7/5
90,69 zł

Podobne do ostatnio oglądanego