Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumnety pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzystywane przez przedsiębiorców.
ID produktu: | 1005835215 |
Tytuł: | Marketing Relacji. Koncepcja i Stosowanie |
Autor: | Otto Jacek |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Data premiery: | 2004-01-01 |
Rok wydania: | 2004 |
Data wydania: | 2004-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 69100635 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Relacji. Koncepcja i Stosowanie
Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumnety pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, ...