Marketing nowych technologii i produktów B+R (okładka  miękka, wyd. 01.2021)

Wszystkie formaty i wydania (2): Cena:

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

"Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii."
Z recenzji Larry’ego Kilhama – specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.

"W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków."
Z recenzji Wayne’a Ronhaara – lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1265166788
Tytuł: Marketing nowych technologii i produktów B+R
Autor: Trzmielak Dariusz M. , Zehner William Bradley
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 158
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-01-10
Rok wydania: 2021
Data wydania: 2021-01-10
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 149 x 7 x 241
Indeks: 37937959
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kreatywność
5/5
28,39 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Słownik tańca współczesnego Opracowanie zbiorowe
5/5
76,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Autyzm
4.5/5
26,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Łódź poprzez wieki Opracowanie zbiorowe
5/5
132,06 zł
Inne z tego wydawnictwa Wodzowie Zenona (474-491) i Anastazjusza I (491-518) Opracowanie zbiorowe
5/5
48,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Geopolityka
4.6/5
24,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego