Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1209213567 |
Tytuł: | Marketing mody. Strategia i promocja |
Autor: | Posner Harriet |
Tłumaczenie: | Cichowicz Anna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Arkady |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 240 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2018-10-31 |
Rok wydania: | 2019 |
Data wydania: | 2018-10-31 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 20 x 262 x 193 |
Indeks: | 26718484 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing mody. Strategia i promocja
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących