Marketing (okładka  miękka, wyd. 01.2006)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.
Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1005097842
Tytuł: Marketing
Autor: Michalski Eugeniusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 644
Data premiery: 2006-01-01
Rok wydania: 2009
Data wydania: 2006-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 240 x 30 x 170
Indeks: 68262938
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
18-12-2015 o godz 11:12 przez: perfect_memory | Zweryfikowany zakup
Obowiązkowa pozycja dla osób zainteresowanych i pracujących w marketingu, jak i studentów. Odpowiada czym jest marketing, z czego się składa, i jak go prawidłowo realizować. Jest to bardzo bogate, kompleksowe zestawienie informacji ubarwione licznym wykresami, tabelami rysunkami. Jedna z obowiązkowych pozycji z zakresu marketingu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Psychologia rozwoju człowieka Opracowanie zbiorowe
4.7/5
103,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Żywienie człowieka. Tom 1 Opracowanie zbiorowe
5/5
99,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Słownik terminologiczny sztuk pięknych Opracowanie zbiorowe
5/5
70,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
78,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego