Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes.This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field.
ID produktu: 1442806517
Tytuł: Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach
Wydawca: UTB
Język wydania: angielski
Ilość stron: 201
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-09-14
Forma: książka
Okładka: miękka
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane White Nights
4.8/5
10,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Atomic Habits
4.7/5
59,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
26,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
37,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
37,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego