Managing in Uncertainty (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 379,99 zł

379,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 420,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

The reality of everyday organizational life is that it is filled with uncertainty, contradictions and paradoxes. Yet leaders and managers are expected to act as though they can predict the future and bring about the impossible: that they can transform themselves and their colleagues, design different cultures, choose the values for their organization, be innovative, control conflict and have inspiring visions. Whilst managers will have had lots of experiences of being in charge, they probably realize that they are not always in control. So how might we frame a much more realistic account of what's possible for managers to achieve? Many managers are implicitly aware of their messy reality, but they rarely spend much time reflecting on what it is that they are actually doing. Drawing on insights from the complexity sciences, process sociology and pragmatic philosophy, Chris Mowles engages directly with some principal contradictions of organizational life concerning innovation, culture change, conflict and leadership. Mowles argues that if managers proceed from the expectation that organizational life as inherently uncertain, and interactions between people are complex and often paradoxical, they start noticing different things and create possibilities for acting in different ways. Managing in Uncertainty will be of interest to practitioners, advanced students and researchers looking at management and organizational studies from a critical perspective.

ID produktu: 1108875008
Tytuł: Managing in Uncertainty
Autor: Mowles Chris
Wydawca: Taylor&Francis
Język wydania: angielski
Ilość stron: 182
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 11 x 234 x 158
Indeks: 50636037
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Culture Map
4.6/5
61,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Leaders Eat Last
5/5
39,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Zero to One
4.8/5
49,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane This is Lean
0/5
78,49 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Elon Musk. How the Billionaire CEO of Spacex and Tesla is Shaping Our Future
4.6/5
23,99 zł
Promocja
25,39 zł  najniższa cena

25,39 zł  cena regularna

Najczęściej kupowane Getting to Yes
0/5
35,89 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Dare to Lead
5/5
64,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Leading
0/5
58,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Harvard Business Review Manager's Handbook Opracowanie zbiorowe
0/5
113,10 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego