Managing Business Relationships (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 399,71 zł

399,71 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

No company is an island in the world of business. Each company is locked into a complex network of relationships with its customers, suppliers and other counterparts. What happens in these relationships is critical to the success of any business. Managing a company's relationships and its position in the network is a central, but often misunderstood aspect of business. This new edition of Managing Business Relationships aims to help managers and students understand the reality of business networks and how to manage in them. It has been entirely rewritten to include the latest thinking and research from the IMP (Industrial Marketing and Purchasing) Group and includes new chapters on Intermediation in Business Networks, the Economics of Business Relationships and the Practice of Business Networking. Features: * Provides a structured way to understand business networks and their meaning for the practicing manager. * Offers a complete analysis of management in different relationships including those with customers, suppliers, distributors and development counterparts. * Presents a practical analysis of the problems and choices that managers face in developing and changing their relationships and a guide to the critical skills of business networking. The book is vital reading for students of business marketing, purchasing, business networks and relationship management. It is also a valuable resource for all managers operating in business networks, including those in marketing, purchasing, strategy, technical development and distribution.

ID produktu: 1147603826
Tytuł: Managing Business Relationships
Autor: Ford David
Wydawca: John Wiley & Sons
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 252
Numer wydania: III
Data premiery: 2011-09-01
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 14 x 190 x 235
Indeks: 28542322
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Ford David

Theology: A Very Short Introduction
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
51,99 zł
Reading the Bible outside the Church
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
163,99 zł

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego