Machine Learning Using R: With Time Series and Industry-Based Use Cases in R (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Examine the latest technological advancements in building a scalable machine-learning model with big data using R. This second edition shows you how to work with a machine-learning algorithm and use it to build a ML model from raw data. You will see how to use R programming with TensorFlow, thus avoiding the effort of learning Python if you are only comfortable with R.

As in the first edition, the authors have kept the fine balance of theory and application of machine learning through various real-world use-cases which gives you a comprehensive collection of topics in machine learning. New chapters in this edition cover time series models and deep learning.

What You'll Learn

  • Understand machine learning algorithms using R
  • Master the process of building machine-learning models
  • Cover the theoretical foundations of machine-learning algorithms
  • See industry focused real-world use cases
  • Tackle time series modeling in R
  • Apply deep learning using Keras and TensorFlow in R

Who This Book is For

Data scientists, data science professionals, and researchers in academia who want to understand the nuances of machine-learning approaches/algorithms in practice using R.

ID produktu: 1215818105
Tytuł: Machine Learning Using R: With Time Series and Industry-Based Use Cases in R
Autor: Ramasubramanian Karthik , Singh Abhishek
Wydawca: Apress , Apress
Język wydania: english
Ilość stron: 635
Numer wydania: II
Rok wydania: 2000
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 50 x 263 x 183
Indeks: 32233872
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego