LEAN SERVICE (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Lean is about VALUE ... the creation, delivery and retention of value. In a service business, the delivery of value is very much customer- or client-dependent. The client defines what they see as 'value', not the business. The most successful service businesses understand this very well and spend much time and effort working to better understand their customers and to meet their spoken needs and often unspoken wants. To understand how Lean concepts can be applied to a service business, you need to know a little about Lean Principles, Lean Rules, Lean Questions and Lean Tools. Read on ... LEAN SERVICE includes case studies showing how Lean Service has been applied in companies as diverse as Deutsche Post DHL, DirectSki.com, Grant Thornton, Irish Rail, Musgrave Group, Openet, Parker Advertising and Thornton Partners.
ID produktu: 1139125448
Tytuł: LEAN SERVICE
Tytuł oryginalny: A Practical Guide for SME Owner/Managers
Autor: Keegan Richard
Wydawca: Oak Tree Press
Język wydania: english
Ilość stron: 258
Data premiery: 2017-03-09
Rok wydania: 2015
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 14 x 234 x 156
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Podobne do ostatnio oglądanego