Kundenzentriertes Handelsmarketing (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Der traditionelle deutsche Groß- und Einzelhandel befindet aus der Marketingperspektive betrachtet in einem rasanten Wandel: Immer mehr vernetzte Kunden wechseln zunehmend situativ ihre Einkaufs- und Informationswege zwischen den vielfältigen Möglichkeiten der Online- und Offlinewelten. Dementsprechend muss ein Handelsunternehmen vor, während und nach dem Kauf auf allen relevanten Kanälen möglichst konsistent positive Kontakterlebnisse inszenieren. Das Buch vermittelt hierfür einen entsprechenden Handlungsrahmen. Den Ausgangspunkt bildet das stationäre Handelsgeschäft, das Erfolg durch eindeutige Image-Positionierung über situative Vorteilhaftigkeit und intelligente Instrumentalkombinationen sichern kann.

ID produktu: 1123742147
Tytuł: Kundenzentriertes Handelsmarketing
Seria: Kundenzentrierte Unternehmensfuhrung
Autor: Stephan Kull
Wydawca: Kohlhammer W. , Kohlhammer W. , Kohlhammer
Język wydania: german
Ilość stron: 342
Data premiery: 2018-11-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 22 x 236 x 157
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Dark Pools
0/5
58,59 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego