Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako „najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie” można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.
Sanders zachęca do tego, aby:
• traktować klientów jak partnerów,
• tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,
• skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,
• powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,
• zmniejszać rotację pracowników,
• budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,
• dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
ID produktu: | 1079207884 |
Tytuł: | Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu |
Podtytuł: | Jak wpływać na wyniki firmy, Pamiętając o potrzebach pracowników |
Autor: | Sanders Dan J. |
Tłumaczenie: | Zydorowicz Alicja |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 212 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2013-07-22 |
Rok wydania: | 2013 |
Data wydania: | 2013-07-22 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Indeks: | 13399863 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako „najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie” można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, ...