Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1287375324 |
Tytuł: | Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta |
Autor: | Majchrzak-Lepczyk Justyna , Rosak-Szyrocka Joanna , Sokół Aneta |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 162 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2021-10-30 |
Rok wydania: | 2021 |
Data wydania: | 2021-10-30 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 272 x 7 x 198 |
Indeks: | 40801780 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły