W Go Max zyskujesz:
W Go Standard zyskujesz:
W Go Single zyskujesz:
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
W Go Plus zyskujesz:
W Go Mikro zyskujesz:
W Go Mini zyskujesz:
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy jakości według tej teorii. Poprzez studia przypadków i liczne przykłady zastosowań, czytelnik poznaje praktyczne aspekty wykorzystania tej koncepcji w różnych branżach i sytuacjach biznesowych.
Książka stworzona przy pomocy AI.
ID produktu: | 1488716197 |
Tytuł: | Koncepcja satysfakcji klienta: kluczowy element sukcesu biznesowego |
Autor: | Coleger Elisabeth |
Wydawnictwo: | Ridero |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 106 |
Data premiery: | 2024-05-18 |
Rok wydania: | 2024 |
Format: |
EPUB
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Koncepcja satysfakcji klienta: kluczowy element sukcesu biznesowego
Książka prezentuje ewolucję japońskiego podejścia do zarządzania jakością, skupiając się na koncepcji satysfakcji klienta. Autor dokładnie analizuje genezę Paradoksu Kano oraz przedstawia poziomy ...