Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym (okładka  twarda, wyd. 03.2023)

Wszystkie formaty i wydania (2): Cena:

Sprzedaje empik.com : 58,99 zł

58,99 zł
77,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Matfel : 75,56 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 83,62 zł

Sprzedaje Goldenbook : 95,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji.

Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:

  • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
  • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
  • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
  • wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
  • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1373547125
Tytuł: Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor: Rogala Anna , Pilarczyk Bogna
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 296
Numer wydania: III
Data premiery: 2023-03-21
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-03-21
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary produktu [mm]: 241 x 20 x 168
Indeks: 55980616
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.7/5
76,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Badania kliniczne Opracowanie zbiorowe
4.4/5
107,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Metodologia w studiach europejskich Opracowanie zbiorowe
0/5
45,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
0/5
58,42 zł
Promocja
57,71 zł  najniższa cena

 cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Przewodnik po zadaniach z makroekonomii Opracowanie zbiorowe
0/5
39,91 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością Opracowanie zbiorowe
0/5
41,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego