Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
W związku z kolejną reformą systemu szkolnictwa w Polsce problemy kształcenia literackiego, kulturowego i językowego ciągle stanowią przedmiot dyskusji nie tylko w środowisku akademickim, ale przede wszystkim w środowisku praktyków. Czy kształcenie polonistyczne będzie oparte na schematach? A może będzie to uczenie kreatywne? Z jednej strony spotkamy się bowiem z koniecznością zmierzenia się z dość sztywną podstawą programową, z drugiej – z potrzebą rozbudzania indywidualnych zainteresowań uczniów. Autorzy publikacji ukazują szkołę i nauczyciela w obliczu nowych zjawisk społecznych, wychowawczych, kulturowych i edukacyjnych oraz tradycyjnych modeli edukacji. W tomie poruszane są również zagadnienia związane z rolą przedmiotu język polski w reformowanej szkole, starymi i nowymi mediami w edukacji polonistycznej, możliwościami i sposobami kształcenia oraz samokształcenia nauczycieli.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1238964652 |
Tytuł: | Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Między schematyzmem a kreatywnością |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 424 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2020-01-30 |
Rok wydania: | 2019 |
Data wydania: | 2020-01-30 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 168 x 20 x 242 |
Indeks: | 34574164 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kompetencje nauczyciela polonisty we współczesnej szkole. Między schematyzmem a kreatywnością
W związku z kolejną reformą systemu szkolnictwa w Polsce problemy kształcenia literackiego, kulturowego i językowego ciągle stanowią przedmiot dyskusji nie tylko w środowisku akademickim, ale przede ...