Key Concepts in Corporate Social Responsibility (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Electronic Inspection Copy available for instructors Introducing the key concepts in corporate social responsibility, the authors bring together the essential issues relevant to the responsible management of businesses, not-for-profit organizations and government.

With detailed coverage and cross-referencing for each concept and over 50 concepts introduced, this guide to both the theory and implementation of CSR and sustainability, provides an indispensable reference for any student of the subject.

Key concepts include: accountability; business ethics; corporate citizenship; corporate environmental reporting; definitions of CSR; ethical consumerism; human rights; NGOs; risk management; stakeholder theory and sustainable development.

ID produktu: 1188057260
Tytuł: Key Concepts in Corporate Social Responsibility
Autor: Benn Suzanne
Wydawca: Sage Publications Ltd.
Język wydania: english
Data premiery: 2011-01-01
Rok wydania: 2011
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 14 x 209 x 149
Indeks: 30192041
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Economist: Megachange Opracowanie zbiorowe
0/5
67,69 zł
Megacena

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego