Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Kapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i możliwości najmłodszych.
„Gra memo. Królewny i smoki” to lubiana przez dzieci gra memory z przygodami smoków, które zostały oswojone przez nieustraszone królewny, i ich zabawnymi wybrykami. Celem zabawy jest znalezienie jak najszybciej wszystkich par kafelków, na których przedstawiono królewny i smoki w akcji. Gra trenuje m.in. pamięć, spostrzegawczość i wyobraźnię.
Trening pamięci, spostrzegawczości i wyobraźni
Czy smoki potrafią czytać i gotować? Czy królewny można spotkać w laboratorium lub w bibliotece? „Gra memo. Królewny i smoki” to nie tylko klasyczna gra memory trenująca wyobraźnię i pamięć, lecz także inspiracja do poznawania i opowiadania historii o smoczych żartach i ciekawych świata królewnach. Dziecko szuka par, poznając przygody niezwykłych przyjaciół. Czy historie królewien i smoków rozśmieszą przedszkolaki do łez? W memory można grać w pojedynkę lub z innymi graczami, wówczas kafelki losuje się naprzemiennie.
Pełne humoru ilustracje Katarzyny Nowakowskiej angażują uwagę dzieci i zachęcają do zabawy.
Kafelki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
pamięć, spostrzegawczość, wyobraźnia, motoryka mała
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla osób poniżej 3 roku życia.
Kapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i możliwości najmłodszych.
Kapitan Nauka przypłynął z Wysp Naukowego Przylądka na wody niezwykłego Oceanu Dzieciństwa. Jego misją jest pokazanie najmłodszym, że nauka może być prawdziwą przygodą. Dzieciństwo to bowiem ocean pełen dzielnych marynarzy, którzy chętnie ruszają w nieznane – chcą odkrywać, doświadczać i wytyczać nowe szlaki.
Kapitan Nauka jest przewodnikiem dzieci w trakcie fascynujących wypraw. Chętnie zabiera najmłodszych w rejsy w kierunku Wysp Naukowego Przylądka i uczy ich nowych rzeczy o miejscu, z którego pochodzi.
Chętnie zaprasza na pokład wszystkich, którzy chcą nauczyć się rozwiązywania problemów i zdobywać umiejętności niezbędne w dorosłym życiu, takie jak: podejmowanie decyzji, krytyczne myślenie, radzenie sobie ze stresem czy nadmiarem bodźców. Stawia zarówno na samodzielność, jak i na umiejętność współpracy, by skutecznie zdobywać wiedzę i środki potrzebne do każdej życiowej eskapady.
ID produktu: | 1288878767 |
Nazwa: | Kapitan Nauka, gra memo Królewny i smoki |
Marka: | Kapitan Nauka |
Producent: | Edgard |
Seria: | Kapitan Nauka |
Wysyłka losowa: | nie |
Przedział wiekowy: | 3-4 lata , 5-7 lat |
Liczba graczy: | 2 i więcej |
Wiek gracza: | 3+ lat |
Płeć: | chłopiec / dziewczynka |
Data premiery: | 2022-01-26 |
Czas gry: | 5 - 10 minut |
Wymiary w opakowaniu [mm]: | 170 x 40 x 170 |
Waga w opakowaniu [g]: | 236 |
Indeks: | 40903460 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kapitan Nauka, gra memo Królewny i smoki
Kapitan Nauka, gra memo Królewny i smokiKapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i możliwości ...