Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Kapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i możliwości najmłodszych.
„Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1–50.
Ile jest 4x5, a 18+2? Wylosujcie działanie, wykonajcie je i sprawdźcie wynik! Podpowiedź będą stanowiły pirackie trofea – jeśli są takie same na żetonie i planszy – zbieracie skarb. Wygrywa ten, kto pierwszy zgromadzi sześć pirackich trofeów i umieści je w skrzyni.
W tym emocjonującym wyścigu po skarby przydadzą się koncentracja, dobra pamięć i spostrzegawczość. Przy okazji gracze będą trenować umiejętności szybkiego liczenia w pamięci i myślenie logiczne.
Atrakcyjna gra, która rozwija umiejętność dodawania, odejmowania i mnożenia pamięciowego, trenuje spostrzegawczość i spryt oraz doskonali zdolność myślenia. Świetnie sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek, zabaw w świetlicy i pracy na lekcji.
Joanna Palińska – matematyk, doradca metodyczny we Wrocławskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli, członek Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki oraz grupy Superbelfrzy RP.
Autorka bloga Matematyka w podstawówce.
Gra „Kumaci piraci” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Kapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i możliwości najmłodszych.
Kapitan Nauka przypłynął z Wysp Naukowego Przylądka na wody niezwykłego Oceanu Dzieciństwa. Jego misją jest pokazanie najmłodszym, że nauka może być prawdziwą przygodą. Dzieciństwo to bowiem ocean pełen dzielnych marynarzy, którzy chętnie ruszają w nieznane – chcą odkrywać, doświadczać i wytyczać nowe szlaki.
Kapitan Nauka jest przewodnikiem dzieci w trakcie fascynujących wypraw. Chętnie zabiera najmłodszych w rejsy w kierunku Wysp Naukowego Przylądka i uczy ich nowych rzeczy o miejscu, z którego pochodzi.
Chętnie zaprasza na pokład wszystkich, którzy chcą nauczyć się rozwiązywania problemów i zdobywać umiejętności niezbędne w dorosłym życiu, takie jak: podejmowanie decyzji, krytyczne myślenie, radzenie sobie ze stresem czy nadmiarem bodźców. Stawia zarówno na samodzielność, jak i na umiejętność współpracy, by skutecznie zdobywać wiedzę i środki potrzebne do każdej życiowej eskapady.
ID produktu: | 1356836031 |
Nazwa: | Kumaci piraci, gra edukacyjna, Kapitan Nauka |
Marka: | Kapitan Nauka |
Producent: | Edgard |
Seria: | Kapitan Nauka |
Wysyłka losowa: | nie |
Przedział wiekowy: | 5-7 lat , 8-11 lat |
Liczba graczy: | 2 i więcej |
Wiek gracza: | 6+ lat |
Płeć: | chłopiec / dziewczynka |
Poziom trudności: | 2/4 średni |
Data premiery: | 2023-04-26 |
Czas gry: | 20 minut |
Materiał: | tektura |
Wymiary w opakowaniu [mm]: | 245 x 60 x 250 |
Indeks: | 54878358 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kumaci piraci, gra edukacyjna, Kapitan Nauka
Kapitan Nauka, gra matematyczna Kumaci piraci 6+Kapitan Nauka rozwija potencjał dzieci poprzez dostarczanie wysokiej jakości zestawów edukacyjnych, gier i książek dostosowanych do potrzeb i ...