Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Podręcznik z ćwiczeniami do informatyki dla klasy 3 ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem – to 30 lekcji rozwijających kreatywne myślenie. Każde proponowane zajęcia składają się z części teoretycznej i dwuetapowej ćwiczeniowej, złożonej z poleceń do wykonania w publikacji i pracy przy komputerze oraz zadań zamieszczonych na płycie, doskonalących i utrwalających poznane zagadnienia.
Ćwiczenia w publikacji łączą w sobie treści z zakresu edukacji polonistycznej, przyrodniczej i matematycznej. Lekcje poświęcone programowaniu rozwijają myślenie przyczynowo-skutkowe w sposób ciekawy i zabawny. Zagadki i łamigłówki są drogą do odkrywania algorytmów.
Pod koniec każdego semestru przewidziano quiz wiedzy sprawdzający stopień opanowania materiału. Na lekcjach dotyczących edytora grafiki dzieci uczą się wykorzystywać różne narzędzia, m.in. Krzywą, Nalepki, Kształty 3D. Podczas pracy z edytorem tekstu poznają sposoby wstawiania do dokumentu kształtów, zdjęć, obrazów pobranych z internetu, dowiadują się, do czego służy słownik, jak z niego korzystać. Ponadto ćwiczą umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnej oraz zgodnie z podstawą programową uczą się programowania oraz kształcą kompetencje medialne – umiejętność wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji.
Publikacja jest zgodna z podstawą programową, poszerza również wachlarz umiejętności o kompetencje medialne – umiejętności wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji.
Teoria została przedstawiono krok po kroku, w skondensowanej formie, a wszystkie ważne elementy zaznaczono na zrzutach, dzięki czemu uczeń bardzo szybko zorientuje się, co powinien zrobić. Ćwiczenia są ułożone według stopnia trudności. Lekcje z programowania opracowano w taki sposób, by mógł je poprowadzić każdy nauczyciel, również taki, który nie ma przygotowania do prowadzenia zajęć z informatyki. Na płycie dołączonej do publikacji znajdują się dodatkowe ćwiczenia i gry edukacyjne, które wzbogacą i urozmaicą naukę oraz pomogą nauczycielowi zindywidualizować pracę na lekcjach.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1248814374 |
Tytuł: | Kalejdoskop ucznia. Informatyka. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 3. Szkoła podstawowa |
Seria: | Kalejdoskop ucznia |
Autor: | Kulesza Anna |
Wydawnictwo: | WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 64 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2020-08-30 |
Rok wydania: | 2019 |
Data wydania: | 2020-08-30 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 209 x 7 x 274 |
Indeks: | 36149643 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kalejdoskop ucznia. Informatyka. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 3. Szkoła podstawowa
Podręcznik z ćwiczeniami do informatyki dla klasy 3 ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem – to 30 lekcji rozwijających kreatywne myślenie. Każde proponowane zajęcia